Support

INFO: Laman Web Palsu MAYBANK Telah Dikesan. Jom Tengok...

Darulamanku Live | 2:05 AM | 0 Komen Penyokong

Asslamualaikum diucapkan kepada pelawat darulamanku.

Disini saya ingin berkongsi dengan anda tentant laman web terbaru dikesan yang melibatkan perbankan,
memang tak dijangka nasib menyelebelahi saya kerana saya hampir terjerat dengan laman web palsu ini..
Laman web dimaksukan adalah WWW.MAYBANK2U.COM.MY. Seperti tidak percaya ada pihak yang tak bertanggugjawab telah meniru tapak web tersebut dengan licik sekali.  Dekat sini saya memang respek dengan sistem online banking maybank yang telah menyekat dan melabelkan apa jenis akses yang berkaitan dengan online banking tersebut. Disini saya berkongsi gambar tapak web yang tulen dan palsu yang telah saya dapat dari alamat yang berbeza.  Perbezaan alamat tidak diubah cuma hanya satu titik sahaja yang diletak pada hujung MY. sahaja telah mengelirukan kita... 
INGAT JANGAN ANDA TERPEDAYA DENGAN HELAH INI.. PASTIKAN ADA AKSES ALAMAT YANG DI BENARKAN SAHAJA.


(TULEN)
WWW.MAYBANK2U.COM.MY

(PALSU)
WWW.MAYBANK2U.COM.MY.


LAMAN WEB MAYBANK2U TULEN



LAMAN WEB PALSU MAYBANK2U

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 Komen Penyokong