Support

Eksperimen Daripada Kesan Merokok.

Darulamanku Live | 7:49 PM | 1 Komen Penyokong


Assalamualaikum diucapkan,

Adakah anda perokok atau anda penghidu asap rokok?
Atau kedua-duanya? 
Sama saja bahayanya.


Ada orang yang kata rokok tak bahaya, ada jugak yang kata rokok merbahaya.
Dimanakah bahayanya. mungkin anda telah tahu bukan.
Semua persoalan di sini jawapannya ada dalam diri anda..
Walaupun aku bukan perokok tapi aku banyak terdedah dengan asap rokok, apa boleh buat dah kenalah cari tembat yang tak ada organ hisap rokok. Oklah banyak celoteh pun tak best jugak,
sekarang kat sini aku ingin berkongsi dengan anda semua diluar sana tentang bahayanya merokok dan kesan selepas merokok dan banyak lagi lah...
kalau saya nak taip panjang-panjang pun mungkin anda boring nak membacanyaa kan...
Jom kita layan video ini tentang eksperimen kesan daripada merokok.. 
anda perhatikan nanti mcm mana ia boleh berlaku .. 
dan apa hasil diakhir eksperimen itu nanti...

KEPADA SESIAPA YANG INGIN TAHU JOM TENGOK..
KEPADA SESIAPA JUGA YANG NAK BUAT TAK TAHU PUN TAK PA..
INI SEBAGAI PENGETAHUAN UNTUK DIKONGSI BERSAMA
YANG PENTING KATA TAK NAK SUDAH KEPADA MEROKOK...



video

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

1 Komen Penyokong

  1. j3an says:

    heh.okey la toh.masing-masing de pandangan tersendiri.tapi aku tau bro mesti perokok jugak kan? ;)