Support

Sukan:Nostalgia Pasukan Kedah

Darulamanku Live | 8:34 AM | 2 Komen Penyokong

Salam blogger & Penyokong Setia KEDAH...
JOM kita tengok nostalgia ketika pasukan KEDAH masa dulu2...
mungkin ada yang tak tengok lagi bintang2 lama dahulu beraksi untuk menaikkan nama pasukan KEDAH yang menjadikan pihak lawan yang akan bertemu dengan kedah berfikir panjang... pada masa tahun tu laa... aku pun baru berumur 8 thn... tapi time tu aku dah kenai ramai dah player kedah... tapi la ni dah tak ingat dah .. bila tgk balik video nii.. baru la ingat balik.. geng pulak mcm mana .. kalau nak kenai player dulu2 jom tgk sini... selamat menonton.....








Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

2 Komen Penyokong

  1. cik fadh says:

    Assalamualaikum . cik fadh dtg bg duit raya nih ;)

  2. trima ksih cik fadh... alhamdullilah...rezeki...